wtorek, 24 marca 2015

OKOŁOKUCHENNIE: 10 twarzy AWOKADO - pomysły na dania z awokado

Szukałam ostatnio na własny użytek pomysłów na awokado. Bo o ile pastę z awokado potrafię zrobić z zamkniętymi oczami, tak innych zastosowań właściwie nie znam. A że awokado uwielbiam za smak i właściwości zdrowotne, o których specjalnie chyba nie muszę się rozpisywać, postanowiłam ten stan rzeczy zmienić. Zobaczcie, jakie ciekawe przepisy znalazłam :)


Zdjęcie, które widzicie powyżej, pochodzi z bloga Kuchnia Naturalna.

Pierwsze trzy przepisy na awokado znalazłam właśnie na tej stronie:

1. Przepis na pierożki ryżowe z awokado - KLIK.

2. Zielona sałatka zasadowa - miałam przyjemność próbować, pycha! - KLIK.

3. Ciasto z awokado bez pieczenia - wygląda wspaniale! - KLIK

Dość znane połączenie awokado i kakao. Kiedyś robiłam i muszę do tego przepisu wrócić:

4. Czekoladowy krem z awokado - KLIK

Na tym samym blogu (wegefaza) znalazłam przepis na koktajl z buraków, migdałów, pomarańczy i awokado właśnie oraz na awokadowy... majonez! Oba przepisy warte zapamiętania i wypróbowania.

5. Koktajl buraczano - migdałowy z pomarańczą i awokado - KLIK

6. Majonez z awokado - KLIK

Qchenne Inspiracje - blog Małgosi to dla mnie nieustającej źródło inspiracji. Znalazłam tu m.in. przepisy na:

7. Kasza jaglana z awokado, suszonymi pomidorami i słonecznikiem - świetna opcja do pracy - KLIK

8. Tatar z wędzonego łososia z różowym imbirem (z czym?), awokado i limonką - KLIK

9. Roladki z grillowanej cukinii z miętową pastą z awokado i szynką parmeńską - KLIK

10. Czy muszę komuś przedstawiać stronę Kwestia Smaku? W wyszukiwarkę na stronie wpisałam hasło "awokado" i dosłownie zostałam zasypana przepisami: na koktajle, sałatki, pasty, pierogi i czego jeszcze dusza zapragnie. Polecam - KLIK

Jaki jest Wasz ulubiony przepis z wykorzystaniem awokado? :)

3 komentarze:

  1. Muszę przyznać,że jeszcze nigdy nie jadłam awokado :) muszę to szybko nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również niestety nigdy nie jadłam... Ale chciałabym spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, dzięki za artykuł. Jest tutaj kilka fajnych przepisów, o których wcześniej nie słyszałem np. najbardziej przydatny dla mnie jest majonez, który uwielbiam :). Proponuję też zajrzeć tutaj po kilka nowych inspiracji odnośnie dań z awokado: https://anetaflorczyk.net/potrawy-z-awokado-przepisy/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...