wtorek, 20 sierpnia 2013

50 rzeczy, które można zrobić... gdy nie wiemy, co ze sobą zrobić :)

Poniższa lista jest dowodem na to, że... od zawsze uwielbiam listy :)
Trafiłam na niż zupełnie przypadkiem z jednym z zeszytów, myślę, że pochodzi mniej więcej sprzed trzech, może czterech lat. 



Mgliście pamiętam, że kiedy ją pisałam, byłam mocno zła na to, że pół dnia spędziłam przed komputerem. A kiedy od niego wstałam, nie bardzo wiedziałam, co by tu porobić. Więc sobie spisałam:

CO ROBIĆ, KIEDY NIE WIEMY, CO ZE SOBĄ ZROBIĆ :)

Po małych modyfikacjach, prezentuje się ona tak:


1. Upiec ciasto
2. Napisać recenzję przeczytanej książki lub obejrzanego filmu
3. Nauczyć się 10 nowych słówek
4. Umyć włosy
5. Kilka razy głęboko odetchnąć przy otwartym oknie
6. Zrobić 10 pompek...
7. ...jeśli się nie potrafi, to można zrobić 50 brzuszków
8. Zacząć układać puzzle
9. Obejrzeć odcinek ulubionego serialu bez lektora
10. Wybrać się do biblioteki i wypożyczyć książkę z dziedziny, o której nie ma się zielonego pojęcia
11. Przeczytać artykuł w "Polityce" lub innej mądrej gazecie
12. Pojeździć na rowerze/rolkach
13. Sprawdzić, co słychać na ulubionych blogach
14. Sprawdzić, jakie utworu znalazły się na szczycie listy przebojów radiowej Trójki
15. Spróbować nauczyć się szydełkować/robić na drutach
16. Spojrzeć na mapę świata, wybrać dowolne państwo i sprawdzić, czy zna się jego stolicę
17. Wrócić do dowolnej lektury szkolnej i sprawdzić, jak się ją czyta po latach
18. Można poszukać w necie testu na inteligencję i zmierzyć się z nim
19. Odgruzować najbardziej zabałaganioną szufladę
20. Wykonać własnoręcznie kartkę urodzinową i wysłać ją na urodziny bliskiej osobie - zamiast smsa lub maila
21. Nauczyć się słów ulubionej, niepolskiej piosenki...
22. ...albo nauczyć się jakiegoś wiersza na pamięć
23. Rozwiązać krzyżówkę
25. Załatwić jakąś nieprzyjemną, ale konieczną sprawę, np. umówić się do stomatologa
26. Połączyć skarpety w pary i już nigdy nie szukać tej jednej, zagubionej
27. Wyprowadzić psa na spacer/pobawić się z kotem/obudzić chomika
28. Przypomnieć sobie, jak to jest, powisieć na trzepaku głową w dół (całkiem niedawno sprawdziłam)
29. Wypróbować makijaż z tutorialu zamieszczonego na YT
30. Wybrać się do sklepu ze zdrową żywnością i kupić produkt, którego nazwa nic nam nie mówi. A potem ugotować z jego użyciem coś pysznego
31. Przejrzeć ofertę najbliższego domu kultury... i może wybrać coś dla siebie?
32. Zaplanować kolejne wakacje/weekend/dzień wolny
33. Zrobić papiloty z pociętej gazety i sprawdzić, jak to jest mieć loki
34. Spróbować zrobić domowe lody/pizze/sushi - generalnie chodzi o te rzeczy, które najczęściej kupujesz w restauracjach
35. Odwiedzić przyjaciółkę - zamiast do niej dzwonić
36. Zadzwonić do rodziców
37. Wybrać się do lumpeksu i upolować super ciuch za złotówkę
38. Wejść na stronę ulubionego wydawnictwa i przejrzeć zapowiedzi książkowe
39. Wysłać komuś miłego maila/smsa/list
40. Wziąć aparat, wyjść na miasto, rozejrzeć się uważanie... i uwiecznić co ciekawsze kadry
41. Narysować swój autoportret
42. Przeczytać jedną ze 100 książek rekomendowanych przez BBC - lista TUTAJ
43. Kupić porządny notes/organizer i zacząć w nim notować... plany, marzenia, rzeczy do zrobienia
44. Odpalić filmik na YT i poznać kroki salsy/walca/tanga
45. Pomalować paznokcie
46. Przyrządzić romantyczną kolację dla ukochanej osoby
47. Poczytać swoje stare pamiętniki - jeśli się takie posiada
48. Spróbować stworzyć drzewo genealogiczne
49. Poćwiczyć grę na jakimś instrumencie, na którym np. grało się w dzieciństwie

50. Stworzyć własną listę rzeczy, które można robić, gdy nie wiemy, co ze sobą zrobić :)

+ 52. uciąć sobie słodką drzemkę :) (wymyśliła Karolina:) )

Szczerze? Rzadka to sytuacja, ale przepisując te wszystkie punkty... zainspirowałam sama siebie! :) Dziś śpię w papilotach, ha! :)

38 komentarzy:

  1. Zapomniałaś o słodkiej drzemce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ta lista :D warto sobie takie rzeczy zapisać, bo czasem chwytają mnie takie chwile w których sama nie wiem co robić:-) a że nie lubię takowych chwil to zaczynam myśleć jak wypełnić czas:-) lista by to ułatwiła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna lista, niektóre fragmenty naprawdę inspirują. odpuściłabym puzzle, ale skarpety połączone w parach... to jest to :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie od kilku miesięcy poluję na fajne puzzle... i fajnych upolować nie mogę :) Bo chcę takie maksymalnie 2000 kawałków z obrazkiem, który będzie mi się podobał - a oprócz kiczowatych widoczków nie ma za dużego wyboru :)

      Usuń
    2. Hej, mozesz sobie zamowic puzle ze zdjeciem zrobionym przez siebie. Bardzo ciekawa opcjia i niezly ubaw przy ukladaniu.

      Usuń
  4. Bardzo mi się to spodobało, też często mam takie dni, że niby wiem co ze sobą zrobić i co POWINNAM zrobić, ale jakoś mi tak nie po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano, takie dni miewa się chyba dość często :)

      Usuń
  5. Rany, jak ja tęsknię do dni, kiedy nie wiedziałam, co ze sobą zrobić! Teraz wiem, nieustannie wiem. I tylko nie wiem, jak się do tego wszystkiego zabrać. Albo jak się od tego wszystkiego wymigać, kiedy już nie wiem, w co ręce włożyć. Ale co tam! Zawsze można poczytać blogi w sieci. A może nawet i popisać coś własnego. Matka trójki - to ja! Najważniejsze to się nie dać i tego się trzymam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ta lista absolutnie nie dotyczy Ciebie :) Jak się ma trójeczkę to taki stan, kiedy nie wiadomo, co ze sobą zrobić musi być mile widziany :)

      Usuń
  6. Fajna jest ta lista, heh sama bym na to nie wpadła...No może i bym wpadła ale czy tak by mi się chciało jak mi się nie chce:(

    OdpowiedzUsuń
  7. A co zrb jak jest się na informatyce? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można poczytać mojego bloga... albo uczyć się informatyki :P

      Usuń
  8. A ja nie widzę sensu takich list, a już najbardziej denerwują mnie hasła w listach stworzyć własną listę rzeczy lub leniuchować (jakby to było jakieś działanie). I po co może po prostu zacząć coś robić albo nic nie robić!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi jak się nudzi w domu to włączam laptopa i wchodzę na allegro i patrzę na buty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie ma punktu 24 :o moje życie jest niepelne

    OdpowiedzUsuń
  11. baaardzo fajne pomysły spisane w jednym miejscu

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...