poniedziałek, 8 kwietnia 2013

I love Mondays! (IV)

Słońce! Oślepia mnie słońce! Za to kot Bubu - szczęśliwy wygrzewa brzuszek :)


A to tylko jeden z wielu powodów do radości :)

Zdanie tygodnia:


Małe radości:


Miałam kupić jednego "nudziaka"... :)


Dostałam. Trzydzieści. Bez okazji :)


Rysunek nie na moich plecach - piękny!

Inspiracje z blogów:

piecuchowo.blogspot.com - cały blog jest jedną wielką inspiracją. Cudowny klimat i talent autorki do tworzenia cudów z modeliny naprawdę godny pozazdroszczenia.

Makijaż a kolor oczu, mała ściąga - KLIK. Swoją drogą, autorka ma naprawdę śliczne oczy :)

Kwiaty z filtrów do kawy? Jak? A tak!

Wyprostuj się! Sama od kilku lat walczę z bólem pleców i tym, że gdy tylko na moment przestanę się kontrolować, zaczynam się garbić! Fajny wpis, znaleziony przypadkiem - KLIK.

Książki tygodnia:


Coś dla ducha, coś dla ciała :)

Film tygodnia:


Ostatnio oglądam głównie bajki... i ach! Żeby wszystkie były takie :)

Piosenka tygodnia:


Snow Patrol - myślę, że to miłość na dłużej :)

Miłego poniedziałku! :)


14 komentarzy:

  1. 30 róż! A wiesz od kogo? Wow, ale radość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że wiem :) Od Pana, który pojawił się np. w tym poście: http://przecudnie.blogspot.com/2013/01/po-prostu-zaoz-folder-inspiracji-2.html :)

      Usuń
  2. 'zaplątani' jakiś czas temu podbili moje serce : D, a kociakowi najwyraźniej jest lepiej niż dobrze - słodziak!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie opowiadanie przedstawione zdjęciami! Twój kot wyraża wszystko swoją ekspresją, a rysunek na plecach - genialny!
    Obserwuję i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię czytać takie wpisy u innych - więc w końcu zaczełam tworzyć własne :)

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. W dżungli podświadomości i Zaplątani - uwielbiam! <3
    Udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą bajkę...a jak tak teraz patrzę kto podkłada głosy w rodzimej wersji to mam ochotę obejrzeć ją jeszcze raz, bo znana jest mi tylko jako Tangled.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej bajce partie wokalne Roszpunki śpiewa moja koleżanka, Kasia Popowska - i zrobiła to świetnie! :)

      Usuń
    2. Więc na pewno obejrzę jeszcze raz. Tym bardziej że: zaczął mi się urlop, zakochałam się w poniedziałkach, właśnie wróciłam do malarstwa sztalugowego... i w ogóle od tego inspirowania się mam niemalże na wszystko ochotę.

      Usuń
  6. Świetny ten cytat ;) O uwielbiam tę bajkę :D

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. te książki są na mojej liście;) i pragnę donieść, że Cię tagłam;P

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...