poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Nie stawiaj oporu, a nie ugryzie!

Miewam czasem tzw. przebłyski. Czasem pod wpływem jakiegoś filmu, przypadkowo usłyszanej rozmowy, wpisu na kogoś blogu. Tym razem przebłyskiem okazało się zdanie znalezione w książce Dagmary Skalskiej Pokochaj swoje ciało. Siedziałam na leżaku, piłam kawę, zagryzałam ciastem i nagle... BOOOM!, prawie spadłam z tego leżaka.




Oczywiście, że dla kogoś może brzmieć ono niepozornie, wręcz banalnie. Dla mnie jednak to była TA myśl w TYM momencie. 

Oczywiście, że zmiana nie boli.
Mam za sobą całe mnóstwo zmian i kiedy patrzę na nie z perspektywy czasu, wszystkie przyszły i przeszły bezboleśnie. 

Tymczasem od dłuższego czasu miałam wrażenie, że stoję w miejscu. I nie powiem, było mi z tym bardzo dobrze. Po tym, co stało się rok temu, jakakolwiek zmiana była ostatnią rzeczą, o której marzyłam (aby nie mówić ogólnikami: rok temu zmarł mój Tata i ostatnie miesiące były czasem, kiedy próbowałam jakoś załatać tę ogromną dziurę, którą po sobie zostawił).

Wydaje mi się, że to nie przypadek, że akurat słowa Dagmary tak mną potrząsnęły - kto zna biografię autorki wie, o czym piszę. 

W każdym razie czuję, że zastój mija i wraca życie.

Od września zmieniam pracę.
W październiku zaczynam kolejne studia. 
W listopadzie się przeprowadzam, tym razem do własnego mieszkania.

Z dnia na dzień odstawiłam gluten, cukier i (uwaga!) kawę (o tym jeszcze napiszę).
Zaczęłam regularnie ćwiczyć, a dzisiaj pierwszy raz od baaardzo dawno wyszłam na 30 minut marszobiegu.

Tak, zmiany nie bolą. Boli tylko nasz upór, by zachować wszystko po staremu... jednocześnie spodziewając się wspaniałych rezultatów.

PS O tym, ile można zmienić w tydzień, pisałam TUTAJ. I dokładnie pamiętam entuzjazm, jaki mi wtedy towarzyszył :)




10 komentarzy:

  1. Oj, tak. Mnie jest ciężko zrobić ten pierwszy krok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zmian!
    Nowa praca, nowe studia, nowe miejsce zamieszkania? (czy i zatem nowe miasto?) Umieram z pozytywnej ciekawości. :) Opowiesz nam coś o tym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością :)
      Przeprowadzam się pod Wrocław, w jego drugi koniec, patrząc, gdzie teraz mieszkam i pracuję.

      Zmiana mieszkania pociągnęła za sobą zmianę pracy, bo gdybym chciała dojeżdżać do przedszkola, w którym teraz pracuję, dojazdy komunikacją zajęłyby mi dwie godziny w jedną stronę jak nic - bez sensu :)

      A studia wynikają z chęci uzupełnienia wiedzy, po polonistyce i pedagogice, czas na terapię pedagogiczną z arteterapią - podyplomowo :)

      Usuń
    2. A co teraz będziesz robiła zawodowo, jeśli można wiedzieć?

      Usuń
    3. Nadal praca z przedszkolakami - tylko w innej placówce :)

      Usuń
  3. Łał... super, że wszystko zmienia się Ciebie na nowo. Ja tak samo miałam dziurę jak zmarła mi babcia, osoba, u której miałam największe oparcie :/ Pół roku mi zeszło na ogarnięcie się, ale dałam radę. Dalej mam chwile załamki ale zrobiłam sobie wyzwanie, że jak tylko czuję łzy to pompki do załamania ruchu :)i skutkuje :) A mięśnie rosną :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również postanowiłam wreszcie intensywnie zadbać o moje zdrowie i ciało. Na dobry początek joga i rower ;-)

    OdpowiedzUsuń

  5. Louis Vuitton handbags was built-in in the year 1905, in France on the French coastline,Fashion headlines news report: Data of Foreign luxury Chanel handbags goods online retail platform Baghunter.You can tell more women are taking up deep sea diving by glancing at the list of luxury Original Rolex Watches manufacturers rushing to release suitably feminine Rolex Air King for this sport. 1:1 Replica Breitling Watches is probably best known for waterproofing its Omega Watches Replica,while the movement is still theReplica Tag Heuer, it has been absolutely blacked out and fabricated arresting through an exhibition case back.

    OdpowiedzUsuń
  6. Louis Vuitton handbags was built-in in the year 1905, in France on the French coastline,Fashion headlines news report: Data of Foreign luxury Chanel handbags goods online retail platform Baghunter.You can tell more women are taking up deep sea diving by glancing at the list of luxury Original Rolex Watches manufacturers rushing to release suitably feminine Rolex Air King for this sport. 1:1 Replica Breitling Watches is probably best known for waterproofing its Omega Watches Replica,while the movement is still theReplica Tag Heuer, it has been absolutely blacked out and fabricated arresting through an exhibition case back.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...