piątek, 11 lipca 2014

OKOŁOKUCHENNIE: Makaron z kurczakiem, cukinią i suszonymi pomidorami

Pieniądze wydane na książkę Ani Starmach Pyszne 25. Nowa porcja przepisów uważam za wydane bardzo, bardzo dobrze. Zaglądam do niej regularnie i czuję, że będzie tak, jak w przypadku pierwszej części: wypróbuję 90% przepisów. Dziś znowu makaron... ale jaki pyszny makaron!


Przepis na makaron z kurczakiem, cukinią i suszonymi pomidorami

Składniki:

400 g makaronu (u mnie durum)
200 g piersi z kurczaka
1 szalotka
10 suszonych pomidorów z zalewy (u mnie więcej)
1 duża cukinia
200 ml śmietany kremówki (u mnie pół na pół z jogurtem naturalnym)
oliwa z oliwek

Przygotowanie:

Makaron gotujemy według przepisu na opakowaniu

Szalotkę siekamy, cukinię kroimy w półplasterki, kurczaka w kostkę.

Na oliwie podsmażamy szalotkę, następnie dodajemy kurczaka, po ok. 5 minutach cukinię. Mieszamy, zalewamy śmietanką. 

Gotujemy na małym ogniu ok. 10 minut, dodajemy pomidory (ja o pomidorach przypomniałam sobie, gdy danie było już na talerzu, dlatego poukładałam je na makaronie i kurczaku).

Makaron odcedzamy, kładziemy sos... i jemy! :) 




1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...