poniedziałek, 4 lipca 2016

I love Mondays! (XXIV) - co Ty na to, że już lato? :)

Właśnie zaczęłam miesięczny urlop! - i to jest główna radosna nowina, jaką chciałam się z Wami podzielić :) Zanim zaczęłam pisać ten post, weszłam na pierwszy tekst z tej serii, który ukazał się ponad trzy lata temu - KLIK. I tak, nic się nie zmieniło: będzie o tym, co mnie cieszy, inspiruje, nakręca, co wywołuje emocje. A zatem: miłej lektury!





KSIĄŻKI


Serię Uroczysko czytałam... prawie dwa miesiące (oczywiście z przerwami na inne lektury). Na dobre wciągnęłam się w połowie drugiego tomu. A teraz, kiedy mam w głowie całość jestem skłonna uznać autora za geniusza. Wspaniała historia, mnogość bohaterów, wątków, wydarzeń, miejsc - a wszystko to zmierza ku naprawdę dobremu zakończeniu. Polecam, polecam, polecam! Jeśli ktoś nie ma sprecyzowanych planów czytelniczych na wakacje, warto poszukać tej serii.


Książka kupiona za 15 zł w Tak Czytam na Oławskiej. Nie mogę się doczekać lektury! 

CZAS NA FIT I NOWY NUMER SHAPE

Natalia Gacka płyta z ćwiczeniami Czas na fit

Ktoś już ćwiczył? Mnie trochę zraziła informacja, że do treningu potrzebny jest step (nie mam) i taśma (również nie mam), ale oczywiście odpalę płytę w najbliższym czasie - z ogromnej sympatii do Natalii.

BĘDZIE... SERWETKA?

Z szydełkiem lubię się od dawna, serwetkę do tej pory na koncie mam jedną, średnio udaną - delikatnie mówiąc. Tym bardziej jestem zaskoczona sama sobą, że mam ogromną ochotę zabrać się za kolejną. Sprzęt gotowy, schemat wybrany, mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu pokażę Wam już kawałek mojej dłubaniny.


Polecane linki:

- Świetny wpis Klaudyny o Bullet Journal - KLIK. Jestem zdziwiona, że odkryłam ten sposób planowania dopiero teraz, gdyż jak się okazuje, bije om rekordy popularności. Nic dziwnego, już na pierwszy rzut oka wydaje się świetny! Kupuję ładny zeszyt i zaczynam twórczo planować.

- Sporo osób z mojego otoczenia wie, że prowadzę bloga i nie przypominam sobie jakiś cierpkich uwag, których z tego powodu musiałam wysłuchać. Samej też nigdy nie przyszło mi do głowy, aby zakwalifikować kogoś jako głupszego, bo prowadzi bloga o kosmetykach. Serio, jest taki stereotyp, o jakim pisze Una? - KLIK

- Modologia - świeżutkie odkrycie. I dużo tekstów, które wydają się interesujące.

- Co warto zrobić w lipcu? - KLIK.

Mała ściąga również poniżej:



- O byciu Yes Manem, szczególnie polecam ostatnią część tekstu - KLIK

Wspaniałego tygodnia Wam życzę! 

10 komentarzy:

  1. Nie jest raczej niespodzianką, że najbardziej zainteresowały mnie książki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia z BuJo, mam nadzieję, że przysłuży Ci się tak cudownie jak innym i mnie :)
    A to wydanie 'Uroczyska' wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że masz urlop. Ja też to daje tyle możliwości :) Treningi ze stepem lubię tak samo jak z taśmami (akurat mam w domu). To właściwie głównie wpływa na zwiększenie intensywności i taki trening też można odbyć bez tego sprzętu. :) Shape nie kupuję od lat, bo pojawiły się tam niektóre artykuły sprzeczne z wiedzą, jaką mam ja i wielu moich znajomych kulturystów, instruktorów...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej Pani Natalii...
    O a z tej listy TO DO skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Kochana za polecenie mojego tekstu! Bycie na TAK jest super i fajnie, ze też to doceniasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie się zapowiada :) Udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie! Też mam teraz trochę wolnego...dzięki za polecenie książek i gazetki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainteresowałaś mnie tą książką Projekt Szczęśliwy Dom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego trafiłam do Ciebie dopiero teraz? Będę stałą czytelniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy post😊
    Co do książek, gdzie udało się pani znaleźć pierwszą część Uroczyska?😀

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...