poniedziałek, 20 stycznia 2014

One mnie zachwycają! (Fit - gwiazdy, które mnie inspirują)

Jakiś czas temu pisałam o tym, jak się nie ubierać na siłownię na przykładzie gwiazd - KLIK. Dziś pora na drugą stronę medalu: jest kilka takich fit - osób w wielkim świecie, którymi nieustannie się zachwycam. Zerknijcie! :)




Adam Levine i joga

Facet i joga? Jeszcze kilka miesięcy temu takie połączenie wydawało mi się dość egzotyczne. Zmieniałam zdanie patrząc na Adama Levine z Maroon5. Imponujące!



Christy Turlington i joga

To dzięki tej modelce X lat temu dowiedziałam się, że coś takiego jak joga jest dostępne dla zwykłych ludzi, a nie tylko mnichów buddyjskich. Christy do dziś jest jedną z moich ulubionych modelek, która stanowi dla mnie uosobienia gracji, piękna, szyku. I wybitnie kojarzy mi się z jogą :)





Madonna

Wiem, że o Madonnie można mieć różne zdanie, jest jednak rzecz, która mi imponuje: Madonna ćwiczy od lat. Pierwszy raz dowiedziałam się, że istnieje coś takiego jak "pilates" właśnie dzięki niej: był moment, że reklamowano pilates jako te ćwiczenia, które wykonuje sama Madonna. 

Królowa pop nie ma gorszych momentów, nie przypominam sobie, abyśmy kiedykolwiek mogli ją oglądać w gorszej formie. Dla mnie jest to godna podziwu konsekwencja.




Ellie Goulding

Młoda gwiazda, która wybitnie kojarzy mi się z bieganiem (podpisała kontrakt z firmą Nike) i dobrym głosem. I myślę, że nie tylko mi, żadnych skandali "wspomagających" zrobienie kariery w jej przypadku nie pamiętam :)






Gwen Stefani i jej brzuch

W tym przypadku mogę napisać dwie rzeczy: zazdrość, zazdrość, zazdrość... i ogromna motywacja, by pracować nad swoim brzuszkiem :)






Kogo, według Was, brakuje w tym zestawieniu? :)

Źródła zdjęć: Pinterest

10 komentarzy:

  1. Miley Cyrus strasznie schudła dzięki pilatesowi właśnie podobno i swego czasu z powodu tej dziedziny sportu było o niej głośno :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię Mirandę Kerr i spośród gwiazd właśnie ona najbardziej kojarzy mi się z jogą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe zestawienie. Zdjęcia gwiazd zawsze działają inspirująco :) Ja dodam do listy Jessica Alba - niesamowita figura po dwójce dzieci i także konsekwencja w utrzymywaniu figury - może nie wygląda na gwiazdę fit, ale ma bardzo kobiecą figurę :) Pozdrawiam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam, ale w duchu zawsze myślę, że te wszystkie gwiazdy mają lepiej i łatwiej, bo najczęściej diety układa im osobisty dietetyk, a posiłki przygotowuje osobisty kucharz, do tego dodajmy jeszcze osobistego trenera i o utrzymanie figury nie trudno ;). Chyba więc bardziej zachwycają mnie fitsukcesy zwykłych ludzi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca się zgadzam :) Bo fakt, byłoby łatwiej, gdyby ktoś ułożyć mi dietę i gdybym miała siłownię w piwnicy. Ale przecież to już od ich silnej woli zależy, czy nie podjadą na hamburgera czy pizze. I nikt za nie na ta siłownię nie pójdzie się spocić. Poza tym jak mi przybędzie tu i ówdzie, to nie trąbią o tym portale na całym świecie - a to nie jest fajne :)

      Usuń
    2. Zgodzę się, bo motywację każdy musi mieć w sobie, choć i od tego można mieć osobistego trenera :D W przypadku celebrytów wygląd to jednak też często jeden z aspektów ich pracy, który ma realne przełożenie materialne. Wiem, czepiam się ;)

      Usuń
  5. świetne inspiracje :) można? można!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gwen Stefani od zawsze miała nienaganna figurę.
    A pierwsze zdjęcie to Madonna?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...