poniedziałek, 12 października 2015

I love Mondays! (XXI)

Kolorowanki dla dorosłych, piosenka, która nie chce się ode mnie odczepić, zapowiedź przepisów m.in. na prze-pyszne i prze-łatwe placuszki idealne na śniadanie, a także kilka inspirujących (mam nadzieję!) linków. Zapraszam na poniedziałkowe I love Mondays! 





Uwielbiam cytaty z Housa. Co prawda serial przestałam oglądać po mniej więcej piątym odcinku pierwszego sezonu, ale co jakiś czas trafiam w sieci na jakiś cytat ze złotoustego doktora i niektóre sobie zapisuję. Ostatnio zapisałam ten, który widać wyżej. Do zapamiętania, prawda?

A skoro jesteśmy przy serialach... Kto z Was ogląda Wikingów? Z czystej ciekawości obejrzałam pierwszy odcinek, jednocześnie kończąc szósty sezon Gotowych na wszystko... i teraz nie mogę się doczekać, aż obejrzę kolejne. Naprawdę jest tak wciągający, jak się zapowiada? :)


Nigdy nie śmiej się z czegoś, czego nie spróbowałaś... i czego nie rozumiesz! 

Kiedy kolejne osoby zaczęły publikować na Facebooku czy Instagramie zdjęcia pokolorowanych przez siebie obrazków, zbywałam to nieco szyderczym uśmiechem. Sama z kolorowankami mam do czynienia codziennie - w przedszkolu. I tam jest ich miejsce - uważałam, dopóki sama nie pokolorowałam pierwszego obrazka. Skusił mnie Tajemny Ogród Johanny Basford - kolorowanka pełna przepięknych (powtarzam: przepięknych!) kwiatów, kwiatowych ornamentów, drzew, liści, labiryntów. Myślałam, że romansu z tego nie będzie, tymczasem od dwóch tygodni nie ma dnia, żebym przynajmniej przez kilka minut dziennie nie miała kredek w ręce. Kolorowanie wciąga! A poza tym wycisza, relaksuje, pobudza kreatywność. Polecam!







Jesień to ten moment, kiedy z przyjemnością spędzam czas w kuchni. O ile latem niespecjalnie chce mi się gotować i mogę żywić się tylko sezonowymi owocami i sałatkami, tak jesienią nabieram ochoty na pieczenie, szukanie nowych przepisów i smaków. W tym tygodniu na moim stole pojawiły się m.in. klopsiki z indyka w stylu indyjskim, jesienna tarta z budyniem i jabłkami, a także najłatwiejsze placuszki, jakie do tej pory piekłam. Przepisy w tym tygodniu :)



:
Polecane linki:

- Temat już za chwilę bardzo na czasie: jak wyciąć dynię + naklejki do pobrania - o tym na stronie MyPinkPlum

- Pozostając w jesiennych klimatach, coś dla tych, którzy mają dzieci lub pracują z dziećmi: jak się bawić kasztanami. Frajda dla dzieci, ale również dla dorosłych.

- Budyń z gruszki i... pietruszki - dla mnie brzmi to tak dziwnie, że koniecznie muszę spróbować :)

- Życie z planem w ręku - tekst o planowaniu na jednym z moich ulubionych blogów. Tak, ja też lubię mieć plan. Mimo, iż sto razy przekonałam się, że to nie ja, a życie decyduje. Sto razy moje plany pojawiły się tylko na moment, na papierze, a potem zupełnie nic z nich wyszło. Podobnie jak Małgosia, nie lubię być zaskakiwana, lubię przewidywalność, lubię moje własne rytuały. Dziwactwo? Nuda? Niekoniecznie :)

- 5 codziennych zagrożeń dla kręgosłupa - przy którym punkcie się uśmiechnęliście? :)

A piosenka, której nie mogę przestać słuchać to U2 - Sleep like a baby tonight. Ten głos, ten tekst... :)



Miłego tygodnia! :)

4 komentarze:

  1. Kocham Wikingów! <3 nie mogę doczekać się kolejnego sezonu. Bardzo wciąga, przygotuj się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również szaleję za cytatami z Dr. House'a. Szacun dla tego, kto wymyślił tyle mądrości ;) Cieszę się, że Ty również doceniasz wartość tych ekscentrycznych nieraz sformułowań :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klopsiki po indyjsku robią mi smaka, a akurat zastanawiam się, co by to na obiad... :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Many people go out of their way to buy the best replica watches store that is stylish has a recognizable brand name and are not too expensive for their individual pockets. You will find that there are many different kinds of replica watches sale on the market today. You can find any kind of watch in most jewelry stores, from rolex replica uk simple and cheap, to something stylish and classy. Some of the cheaper watches on the rolex submariner replica are of a fair quality and does not denigrate against the more expensive watches. Even children rolex replica sale nowadays differ in quality and expense. There are lots of unique running watches on the market. It might be hard for a person who isn't acquainted with the use of the functions of these types of watches to figure out which one to get. These particular watches have unique capabilities that cater to the desires of different types of athletes.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...